خبرگزاری فارس: دشمن می‌کوشد تا مسیر شهدا را در جامعه امروز منحرف کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرمانده و شورای بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود ظهر امروز با خانواده شهید محمدمهدی حجی دیدار کردند.

در این دیدار که در منزل شهید محمدمهدی حجی انجام شد، فرمانده بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، این دیدارها را تذکری به خود و دیگران عنوان کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا تذکری به ماست که از یاد شهدا و خانواده آنان غافل نشویم و بدانیم امروز که در آرامش هستیم، به برکت رشادت و جان‌فشانی آنهاست.

حسن طالع‌زاری افزود: توجه به شهدا و خانواده‌های آنان باعث تذکر به ما می‌شود که راه و مسیر حرکت خود را گم نکنیم و در مسیر شهدا قدم برداریم.

وی خاطر نشان کرد: در جامعه امروز که دشمن در تلاش است تا مسیر شهدا را منحرف کند، همه باید تلاش کنیم تا این خط روشن با تلاش در تاریکی‌ها گم نشود و مسیر روشن انقلاب اسلامی ادامه یابد.

در این دیدار، پدر شهید محمدمهدی حجی در سخنانی با اشاره به جنگ نرم دشمن در بعد فرهنگی اظهار کرد: دشمنان نیز به فرهنگ توجه دارند و تلاش می‌کنند تا خانواده خود را از مسائل غیراخلاقی در امان نگه دارند و حتی رئیس جمهور آمریکا چندی قبل فرزند دخترش را از استفاده کانال‌های انحرافی منع کرده است.

علی‌اکبر حجی افزود: وظیفه ما در برهه کنونی و در چنین شرایطی بسیار سنگین است و باید مراقب هجمه سنگین دشمن که خودش نیز از آن احساس خطر می‌کند، باشیم و بصیرت و هوشیاری جامعه را افزایش دهیم.

به گزارش فارس؛ شهید محمدمهدی حجی در عملیات فتح‌المبین در سال 1361 به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر پاکش در گلزار مطهر شهدای شاهرود آرمیده است.






برچسب ها : بسیج مساجد و محلات  ,